Vårdans

Nu när våren är på ingång blir jag bara ännu mer danssugen. Tankarna på att ta sig ut och dansa utomhus återkommer allt oftare. Kanske får jag fundera ut ngn rolig idé och köra lite västafrikansk dans utomhus i solen. Vore väl härligt?! Återkommer med det...

För övrigt blir det inte allt för många uppdateringar här, men jag har lite trögt med inspiration till bloggen nu för tillfället. Vore därför intressant att se vilka det är som faktiskt klickar sig in här och kikar på sidan.

Svara jäättteee gärna på dessa frågor i kommentarsfältet så jag kan utveckla bloggen lite mer. Gör ni detta lovar jag bättre uppdatering från min sida ;) Tack på förhand!

Ålder:
Bor:
Dansar du västafrikansk dans/har du provat på:
Isfl när var & hur:
Vad vill du läsa om:



Uppdaterar snart med ett inlägg om dansaren Olivia Brunell & hennes dansgrupp Kalabante!
Stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0