Afreedance

Det är med motivation och en drös med ideér jag nu sitter här och skriver de första orden i det allra första inlägget på bloggen Afreedance, som förhoppningsvis mynnar ut i ytterligare projekt förutom bloggen.

Jag vill välkommna dig, en person som förmodligen är intresserad av dans och då kanske främst västafrikansk dans, eller har jag fel? Du som känner att du vill ha allt härligt med västafrikansk dans, samlat på ett och samma ställe, du har hittat helt rätt. Förhoppningsvis stannar du kvar och följer Afreedance's väg in i blogglivet, med inlägg om: tips på dansworkshop, bilder, dansvideor, musik, dansare/koreografer världen runt med mera.

Med glädje och värme vill jag nu sprida denna blogg. Jag tar gärna emot frivilliga gästbloggare, tips, kritik samt förslag på samtalsämnen osv.

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Nina

sv: Det vet vi sammerligen! :D

2010-03-13 @ 17:15:28
URL: http://www.ninki.devote.se
Postat av: Anonym

ska bli kul att följa :)

2010-03-14 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0